Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Yhteyshenkilön päivittäminen / perustaminen ei onnistu MaestroNG:ssä

Julkaisupäivä 02.02.2021

Yhteyshenkilöiden ylläpito tapahtuu MaestroNG:ssä, vaikka asiakkaiden ylläpito olisi Maestrossa. Jos yhteyshenkilön päivittäminen ei onnistu, vaan tulee maininta, että käyttäjällä ei ole oikeutta, tällöin tule tarkistaa käyttäjän oikeus asiakkaisiin.


Tällöin tarvitaan Asiakashallinnan oikeudet:

Muokata, perustaa, passivoida ja aktivoida asiakas.


Oikeuden saa lisättyä kohdasta:

->

Oikeudet - Valitaan haluttu käyttäjä / käyttäjäryhmä - Muokkaus avautuu oikella olevasta kynän kuvakkeesta:


Jos asiakkaiden muokkaus / perustus tapahtuu vain Maestrossa, ko. oikeus ei kuitenkaan tuo mahdollisuutta että vahingossa pääsisi perustamaan / muokkaamaan asiakkaita MaestroNG:llä, oikeus koskee tässä tilanteessa vain yhteyshenkilöiden päivittämistä.