Verkkolaskuosoitteiden päivitys Maestrossa ei onnistu
Julkaisupäivä 20.01.2025
Jos Integraatiot > Sähköinen laskutus > Verkkolaskutusosoitteet/yritykset-ikkunassa ei näy Päivitys-toimintoa, tarkasta Rekisterit > Perusrekisterit > Yrityksen yleistiedot > Integroinnit-ikkunasta, onko Verkkolaskumaster NG = Kyllä. Tällöin oletetaan, että verkkolaskuosoitteet päivitetään MaestroNG:ssä. Yrityksen yleistiedot löytyvät myös Kirjanpito > Ylläpito-valikosta.

Jos yllä oleva ohje ei auttanut, tarkistakaa että käyttäjällä on tarvittavat oikeudet verkkolaskuosoitteiston päivittämiseen ja uuden lisäämisen
Pääkäyttäjillä on oikeudet käyttöoikeuksien määrittämiseen:
Tiedosto > Käyttöoikeudet > Käyttöoikeudet > Sähköinen laskutus > Ainakin: Vapaa pääsy
Tiedosto > Käyttöoikeudet > Muut rekisterioikeudet > Verkkolaskuosoitteet > Ainakin: Päivit, Uudet ja Selaus