Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Verkkokaupasta lähetetyt sähköpostit eivät mene asiakkaille

Julkaisupäivä 11.06.2021

Verkkokaupan hallintapaneelista voi tarkistaa onko sähköposti lähetetty asiakkaalle.

Kohdasta Kaupat → SMTP → Email logs

Mikäli sähköpostin lähetys asiakkaalle on onnistunut, on kyseisen rivin perässä Onnistui ja mikäli ei ole onnistunut niin rivin perässä lukee Virhe


Jos rivin perässä on onnistui niin silloin kannattaa tarkistaa asiakkaalta onko sähköposti mennyt mahdollisesti roskapostiin.


Mikäli kaikki sähköpostien lähettämiseen liittyvät rivit näyttää virhettä, tulisi tarkistaa onko sähköpostipalvelimen asetuksissa oikea salasana.

Tämä tapahtuu kohdasta Kaupat - > SMTP → Konfigurointi

Ja SMTP Configuration options - välilehdeltä muutetaan oikea käyttäjätunnus ja salasana ja tallennetaan asetukset.